قلاب كمربند ايمني قلاب كمربند ايمني

فروش لوازم ایمنی ، لوازم ترافیکی و تجهیزات آتش نشانی

كمربند ايمني كار در ارتفاع پروتكتور مدل P5000

 


كمربند ايمني كار در ارتفاع پروتكتور مدل P5000
نام : كمربند ايمني كار در ارتفاع ( هارنس ) شوك دار

وزن خالص كمربند : 2400 گرم

وزن كمربند : حدود 1100 گرم

وزن لنيارد : حدود 1300 گرم

جنس كمربند : برزنت

جنس قلاب : فولاد

جنس طناب : ابريشم

لنيارد : شوك دار قلاب بزرگ

وزن قابل تحمل لنيارد : 23 كيلو تن

برند : پروتكتور | protector

مدل : P5000

نوع كمربند : شوك دار

كشور سازنده : تايوان

كاربرد: ممانعت از سقوط در حين كار در ارتفاع

توضيحات بيشتر درباره كمربند ايمني كار در ارتفاع پروتكتور مدل P5000
كار در ارتفاع امروزه بخش اعظمي از صنايع ما را تشكيل مي دهد. كاركنان پتروشيمي ، توربين هاي بادي ، و حتي كارگران ساختماني معمولا به طور پيوسته در ارتفاع كار ميكنند. بنابراين كار در اينگونه صنايع نيازمند مهارت بالايي است و همچنين استفاده از وسايل ايمني كار در ارتفاع در اولويت قرار دارد.

كار در ارتفاع از خطر بالايي برخوردار است كه كوچكترين اشتباهيي حين انجام كار مي تواند عواقب جبران ناپذيري را ايجاد كند. از بين تمامي تجهيزات كار در ارتفاع ، استفاده از كمربند ايمني جز حياتي ترين وسايل مي باشد.  هارنس براي كار در ارتفاع به خوبي از خطر سقوط افراد جلوگيري ميكند و جان افراد را نجات مي دهد.

انواع كمربند ايمني كار در ارتفاع ( هارنس )
كمربند ايمني كار در ارتفاع داراي دو نوع كمربند ايمني تمام بدن و كمربند ايمني دكل باني مي باشد.

كمربند ايمني كار در ارتفاع تمام بدن كه همچون يك لباس دور شونه و روي ران و همچنين دور كمر افراد را گرفته و از سقوط افراد جلوگيري ميكند

كمربند ايمني كار در ارتفاع دكل باني كه همچون كمربند معمولي به دور كمر بسته شده و مانع سقوط ميشود. از اين جهت به اين نوع كمربند ايمني ، كمربند ايمني دكل باني مي گويند زيرا بيشتر در صنايع برق و دكل هاي مخابراتي و توربين هاي بادي استفاده مي شود.

در ادامه به توضيحاتي بيشتر درباره كمربند ايمني كار در ارتفاع پروتكتور مدل P5000 مي پردازيم
كمربند ايمني كار در ارتفاع پروتكتور مدل P5000 محصول كشور تايوان بوده و كار اصلي اين شركت توليد انواع كمربند ايمني كار در ارتفاع  و تجهيزات ايمني كار در ارتفاع و كوهنوردي مي باشد، كه داراي استاندارد جهاني CE0120 EN362 بوده و تحمل وزن بالايي را برخوردار است.

كمربند ايمني كار در ارتفاع پروتكتور مدل P5000 از دو بخش بالا تنه و پايين تنه تشكيل شده است. شركت پروتكتور براي اينكه افراد بتوانند به راحتي و با سرعت بالا كمربند را بپوشند براي بخش بالا و پايين اين كمربند ايمني رنگ هاي متفاوتي را در نظر گرفته است. رنگ سبز براي قسمت بالا تنه و رنگ زرد مخصوص قسمت پايين تنه مي باشد.

نحوه پوشيدن كمربند ايمني كار در ارتفاع پروتكتور مدل P5000
شما ابتدا بخش سبز رنگ هارنس را گرفته و مثل كوله پشتي بر روي دوش خود سوار ميكنيد به طوري كه لنيارد درست در بين دو كتف شما قرار گيرد.

سپس تسمه هاي زرد رنگ كه مخصوص دور ران پا مي باشد را بر روي ران ها انداخته و از طريق نقطه هاي اتصالي كه در آن تعبيه شده است محكم مي كنيم .

مهمترين بخش هارنس لنيارد آن مي باشد. كه در ادامه به توضيح لنيارد خواهيم پرداخت

لنيارد كمربند ايمني كار در ارتفاع پروتكتور مدل P5000
در كمربند ايمني كار در ارتفاع پروتكتور مدل P5000 لنيارد به مجموعه طناب و قلاب نگه دارنده و شوك گير، گفته مي شود. طول طناب لنيارد 2.5 متر و سايز طناب 14 مي باشد. كه از يك سمت به قلاب فولادي و از سمت ديگر به شوك گير متصل شده است.

قلاب كمربند ايمني كار در ارتفاع پروتكتور مدل P5000 از جنس فولاد بوده كه وزن 23 كيلو تن را مي تواند تحمل كند، در كمربند ايمني كار در ارتفاع پروتكتور مدل P5000 دو عدد قلاب ديگر جهت آويزان كردن لوازم ديگر تعبيه شده است.

شوك گير كمربند ايمني كار در ارتفاع پروتكتور مدل P5000 قطعه ايست كه به طناب متصل شده و ضربه ناشي از سقوط از ارتفاع را كه به كمر و ستون فقرات وارد مي شود را تعديل ميكند. به منظور اينكه اين بخش از اهميت بالايي برخوردار است قلاب سمت شوك گير لنيارد به صورت پيچ و مهره اي بوده تا به راحتي باز و بسته نشود و به هارنس محكم شود.

توجه داشته باشيد كه لنيارد كمربند ايمني كار در ارتفاع پروتكتور مدل P5000 از طرف شوك گير به هارنس و از طرف قلاب به طناب نگه دارنده مورد نظر متصل مي شود

 

گروه صنعتي مونكس به عنوان بزرگترين توليد كننده و صادر كننده تجهيزات ترافيكي ، لوازم ايمني و لوازم آتش نشاني در سطح كشور بوده است و شما عزيزان مي توانيد با تماس با شماره هاي شركت كالاي مورد نياز خود را به صورت تك و يا عمده به صورت مستقيم از اين شركت تهيه نماييد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/6 ساعت: ۰۸ توسط:mounex :